تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات محصولات دل در شرق تهران


گارانتی تنها نمایندگی تعمیرات دل (DELL) در شرق تهران بزرگترین مرکز تعمیرات محصولات دل در شرق تهران می باشد. شما می توانید برای تعمیر محصولات دل خود با این نمایندگی تماس بگیرید.

 

تلفن 24 ساعته واحد تعمیرات دل در شرق تهران : 02172036

ثبت درخواست تعمیرات

نمایندگی تعمیرات در شرق تهران، گارانتی، در خصوص ارائه خدمات تعمیرات مورد نیاز دل (DELL)  به عنوان تنها واحد نمونه تعمیرات این برند، کلیه دستگاه های این برند را سرویس و تعمیر می کند. گارانتی به عنوان تخصصی ترین واحد تعمیرات دل در شرق تهران، با استفاده از تیمی با تجربه و مهندسان و تکنسین های مجرب کلیه محصولات برند دل را تحت پوشش خود قرار می دهد.

کارشناسان در نمایندگی تعمیرات دل در شرق تهران، با بکارگیری از سالهای متمادی تجربه در امر تعمیرات سخت افزاری و استفاده از برترین و بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات دل را با قطعات اصلی و کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

برند دل شرکتی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در آمریکا تاسیس شده است و بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات آی تی و تکنولوژیک در کل جهان است. این شرکت تولید کننده انواع لوازم الکترونیکی کامپیوتری، از جمله لپ تاپ، تبلت، آل این وان، پرینتر، دستگاه کپی، کامیپوتر، پروژکتور پاور بانک و دیگر محصولات است. محصولات دل جایگاه بالایی در کشور ایران دارد و گارانتی به عنوان نمایندگی محصولات دل در تهران و شرق تهران، بزرگترین واحد تعمیرات این برند است.

 

چرا نمایندگی تعمیرات دل در شرق تهران را انتخاب می کنیم

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات دل در شرق تهران، کلیه محصولات این برند را سرویس و تعمیر می کند. گارانتی بخاطر استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دل در تعمیرات توانسته است برترین واحد تعمیرات دل باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/3/30

آخرین تغییرات :1399/3/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   5   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.4   بالاترین امتیاز   5.00