تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی برادر


تعمیرات چرخ خیاطی برادر، گارانتی، در ایران بصورت کاملا تخصصی خدمات تعمیرات چرخ خیاطی برادر را ارائه می دهد. تعمیرات چرخ خیاطی برادر نیاز به تخصص بالایی در زمینه تعمیرات چرخ خیاطی دارد. لذا برای اینکه بتوانید چرخ خود را با بهترین کیفیت سرویس و تعمیر کنید می توانید با شماره واحد تعمیرات چرخ خیاطی گارانتی تماس بگیرید. همینطور می توانید نسبت ثبت درخواست چرخ خود از طریق لینک ذیل اقدام کنید.

 

شماره تماس واحد تعمیرات چرخ خیاطی برادر : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

نمایندگی تعمیرات چرخ خیاطی برادر

خدمات چرخ خیاطی برادر

خدماتی که در چرخ خیاطی برادر ارائه می شود شامل موارد ذیل است:

  • سرویس و تعمیر چرخ خیاطی برادر بصورت کاملا تخصصی
  • آموزش تعمیر و سرویس چرخ خیاطی برادر بصورت کاملا تخصصی
  • تامین قطعات فابریک چرخ خیاطی برادر بصورت کاملا تخصصی

 

مراحل تعمیر چرخ خیاطی برادر

مراحل تعمیرات چرخ خیاطی برادر در گارانتی با ثبت درخواست کاربر برای دریافت خدمات تعمیر آغاز می شود.  سپس کاربر نسبت به ارسال چرخ خیاطی خود اقدام می کند. بعد از دریافت چرخ خیاطی دستگاه در تعمیرات بصورت قطعه به قطعه باز شده و بعد از آن کلیه قطعات معیوب تعویض و سرویس می شود.

بعد از تعمیرات چرخ خیاطی برادر مرحله تست چرخ می باشد. در این مرحله کلیه دوختهای ممکن در دستگاه انجام شده و سپس به مشتری تحویل داده خواهد شد.

 

تعمیرات چرخ خیاطی برادر قدیمی، جدید و دستی

با توجه به تجربه بالای مجموعه گارانتی در زمینه تعمیر چرخ خیاطی برادر، این مجموعه کلیه مدلهای چرخ خیاطی برادر اعم از چرخ خیاطی برادر قدیمی و چرخ خیاطی برادر جدید را انجام می دهد. چرخ خیاطی برادر قدیمی دارای بخشهای مکانیکی مختلفی است که به مرور زمان مستهلک شده و نیاز به سرویس و تعمیر دارند. لذا گارانتی برای تعمیر چرخ خیاطی برادر قدیمی کلیه قطعات این دستگاه را تامین می کند.

با پیشرفته شدن چرخ خیاطی ها، چرخ خیاطی برادر نیز دارای قطعات کامپیوتری جدیدی شده است که گارانتی خدمات تعمیرات چرخ خیاطی های جدید را نیز ارائه می دهد.

 

 

تعمیر چرخ خیاطی برادر

تعمیرات چرخ خیاطی برادر

چرخ خیاطی برادر دارای دو دسته کلی معمولی و کامپیوتری می باشد. تعمیر هر یک از این نوع دستگاه ها نیاز به تخصص ویژه ای دارد. تعمیرات چرخ خیاطی برادر کامپیوتری علاوه بر داشتن علم تعمیرات چرخ خیاطی نیاز به داشتن علم تعمیرات برد الکترونیکی نیز دارد. برد الکترونیکی این چرخ خیاطی نیز بسیار پیچیده بوده و علاوه بر تخصص نیاز به تجربه فراوان نیز دارد.

 

آموزش تعمیر چرخ خیاطی برادر

گارانتی، به عنوان چرخ خیاطی برادر، و برای آموزش تعمیرات چرخ خیاطی برادر برنامه ویژه ای تدارک دیده است. آن دسته از علاقه مندانی که می خواهند دوره های آموزشی تعمیر چرخ خیاطی برادر را ببینند می بایست با واحد آموزش مجموعه گارانتی تماس گرفته و نسبت ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا مدلهای قدیمی چرخ خیاطی برادر نیز تعمیر می شوند

مدلهای قدیمی چرخ خیاطی برادر در مجموعه گارانتی تعمیر می شوند. البته لازم به ذکر است به دلیل عدم موجودی برخی از قطعات چرخ خیاطی قدیمی برادر ممکن است تعمیرات چرخ قدیمی برادر با مشکل عدم تامین قطعات ومواجه بشود.

شرایط تحویل و ساعات کاری نمایندگی چرخ خیاطی برادر

طبق اعلام جدید شرکت در خصوص ساعات کاری جدید مجموعه گارانتی به شرح ذیل ساعات کاری و شرایط تحویل ارائه می شود:

ساعات کاری نمایندگی از ساعات 10.00 صبح الی 18.30 بعد از ظهر می باشد.

در صورت ارسال چرخ خیاطی خود بوسیله پیک حتما نسبت به پرداخت هزینه پیک اقدام کنید. همچنین ایراد دستگاه و مشخصات تماس خود را حتما به چرخ چسبانده شود.

آدرس جدید ارسال چرخ خیاطی : تهران فلکه سوم تهرانپارس خیابان 196 شرقی پلاک 478 واحد 10

برای خرید قطعات چرخ خیاطی برادر به کجا مراجعه کنم

 کلیه دارندگان چرخ خیاطی برادر جهت خرید قطعات می توانند به فروشگاه آنلاین گارانتی به آدرس شرکت مراجعه کنند. در صورتیکه می خواهید از موجودی قطعه ای در گارانتی اطلاعاع کسب کنید می توانید با شماره 02177719554 تماس بگیرید.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/2/31

آخرین تغییرات :1400/7/28


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   53   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.5   بالاترین امتیاز   5.00