تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر گیرنده دیجیتال دنای


تعمیر گیرنده دیجیتال دنای (denay digital receiver) بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. شما دارندگان گیرنده دیجیتال دنای برای تعمیر گیرنده دیجیتال دنای خود می توانید با شماره ذیل تماس بگیرید یا نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه گارانتی اقدام نمایید تا کارشناسان گارانتی در اسرع وقت نسبت به تماس و دریافت گیرنده دیجیتال شما کاربر عزیز اقدام بکنند.

 

شماره تماس واحد تعمیرات گیرنده دیجیتال دنای : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیر گیرنده دیجیتال دنای

 

گیرنده دیجیتال چیست؟

گیرنده دیجیتال دستگاهی است که وظیفه دریافت سیگنالهای صوت و تصویر دیجیتالی ارسال شده از سازمان صدا و سیما و تبدیل آنها به صدا جهت نمایش برروی تلویزیون خانگی را بر عهده دارد. به دلیل استفاده این دستگاه ها در اغلب منازل و فراوانی آنها، خرابی آنها نیز بسیار زیاد است. که البته در بسیاری از موارد قابل تعمیر هستند.

تعمیر گیرنده دیجیتال دنای شامل چه خدماتی می شود!

گیرنده دیجیتال دنای یک محصول پرفروش و محبوب در بین ایرانیان می باشد. گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات گیرنده دیجیتال دنای در ایران و مخصوصا تهران توانسته است با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متعهد نسبت به تعمیر گیرنده دیجیتال دنای اقدام بکند. هنگامیکه گیرنده دیجیتال دنای پذیرش و به واحد تعمیرات گارانتی ارسال می شود، کلیه ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری گیرنده دیجیتال رفع خواهد شد.(البته در صورتیکه این ایرادات قابل رفع باشند).

 

گارانتی نمایندگی تعمیرات گیرنده دیجیتال دنای

 

ضمانت تعمیر گیرنده دیجیتال دنای چند ماه است!

در صورتیکه تعمیر گیرنده دیجیتال خود را به گارانتی بسپارید، اولا در اسرع وقت و با کمترین هزینه گیرنده خود را تعمیر کرده اید. همچنین تعمیری که برای شما انجام شده است برای مدت یکماه ضمانت دارد. به این صورت که بعد از تحویل کالای تعمیری، در صورتیکه همان قطعه تعمیری یا تعویضی مجددا معیوب گردد، این قطعه برای مدت یکماه ضمانت دارد و گارانتی بصورت رایگان قطعه قبلی را تعویض و تعمیر می کند.

 

واحد تخصصی تعمیر گیرنده دیجیتال دنای

وب سایت گارانتی با داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیر گیرنده دیجیتال دنای بصورت کاملا تخصصی خدمات تعمیر گیرنده دیجیتال را صورت می دهد. برای همین مشکلات متداول گیرنده دیجیتال دنای در زیر آورده شده است تا در صورت لزون نیازی نباشد که شما کاربران عزیز به تعمیرگاه گیرنده دیجیتال دنای مراجعه حضوری داشته باشید.

نکات مهم در تعمیر گیرنده دیجیتال دنای

گارانتی با گرد آوری نکات مهم در زمینه تعمیر گیرنده دیجیتال یک دایره المعارف در این زمینه گرد آوری کند که به شما راهکارهای مهمی در زمینه تعمیر گیرنده دیجیتال یاد بدهد. با کلیک روی تعمیر گیرنده دیجیتال شما می توانید برخی از این نکات مهم را مطالعه بکنید.

 

چرا دستگاه گیرنده دیجیتال( یا ماهواره) هنگ میکند؟

علل مختلفی وجود دارد که باعث هنگ کردن دستگاه گیرنده دیجیتال( یا ماهواره) می شوند. که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/9/5

آخرین تغییرات :1399/2/25


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   31   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.1   بالاترین امتیاز   5.00