تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر کولر گازی


تعمیر کولر گازی(اسپلیت) در واحد تعمیرات کولر گازی گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. گارانتی به عنوان برترین واحد تعمیرات کولر گازی در ایران بصورت شبانه روزی کولر گازی شما کاربر عزیز را با بالاترین کیفیت تعمیر و بروز رسانی می کند. تعمیر کولر گازی در گارانتی دارای ضمانت یکماهه می باشد. و برای شما کاربر عزیز جای هیچ نگرانی ای وجود نخواهد داشت.

شماره تماس واحد تعمیر کولر گازی گارانتی : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

با توجه به اینکه مجموعه گارانتی همواره سعی دارد بهترین کیفیت را در خصوص تعمیر کولر گازی اسپلیت به کاربران عزیز ارائه بدهد، لذا همیشه سعی دارد که از بهترین و متخصص ترین افراد در زمینه تعمیرات استفاده بکند.

تعمیر کولر گازی

تعمیر کولر گازی جزء برترین خدماتی است که در واحد تعمیرات گارانتی انجام می شود. کولر گازی سیستم هوشمندی است که برای سرمایش محیط های گوناگون استفاده می شود. از جمله محیط های اداری و محیط های خانگی و اطاق های سرور. اما کولر گازی بعد از مدتی دچار مشکلاتی می شوند که در صورت بر طرف نکردن آنها دیگر کولر گازی شما خنک نمی کند. امروزه در بسیار از مکانهای مسکونی و اداری کولر گازی به چشم می خورد. لذا با افبزایش تعداد این دستگاه های و بروز خرابی در آنها، نیاز به تعمیر کاری متخصص کولر گازی نیز رو به فزونی گذاشته است. البته با توجه به اینکه قیمت اجناس در کشور ما بالا رفته است، لذا تعویض از اولویت خانواده بیرون رفته و تقریبا اکثر افراد رو به تعمیر لوازم خانگی خودآورده اند. گارانتی نیز با شناسایی این نیاز شما عزیزان مجموعه ای از متخصصین کولر گازی را گرد آوری کرده است تا بتوانید برای تعمیر خنک کننده محل شما مفید فایده باشد.

از خدماتی که مجموعه گارانتی به شما کاربران عزیز می دهد عبات است از:

  1. تعمیر برد کولر گازی
  2. تعمیر کمپرسوی کولر گازی
  3. تعویض کمپرسور کولر گازی
  4. تعمیر و یا تعویض موتور فن کولر گازی
  5. شارژ گاز کولر گازی

استفاده از قطعات اصلی در تعمیر کولر گازی

کولر گازی از قطعات متفاوتی و متنوعی تولید شده است. لذا هنگام تعمیر آن بعد از شناسایی قطعه معیوب، آن قطعه توسط کارشناسان و متخصصان گارانتی تعویض می گردد. اما نکته قابل توجه این است که قطعات معیوب بایستی با قطعات اصلی آن تعویض گردند تا کولر بتواند کارآیی گذشته خود را و یا حتی بهتر را ارائه بدهد. در صورتی که از کارشناسان ناآشنا و یا قطعات معیوب در تعمیر کولرتان استفاده کنید، مطمئن باشید علاوه بر هزینه کرد مجدد، دیگر قادر نخواهید بود از کارآیی و بازدهی کامل دستگاه خنک کنتان بهره مناسب را ببرید.

هزینه تعمیر کولر گازی

هزینه تعمیر کولر گازی همواره مورد سوال می باشد. اما در پاسخ بایستی گفت که هزینه تعمیر بسیار بسیار به نوع قطعه ای که خراب شده است بستگی دارد. بنابراین برای اینکه هزینه دقیق تعمیر کولر گازی مشخص گردد لازم است در ابتدا کارشناسی بشود و حتی بعضا تعمیرات شروع بشود تا قیمت دقیق تعمیر مشخص گردد. چرا که در بسیاری موارد اتفاق افتاده است که دستگاه باز شده است و مشخص شده است که قطعه ای که حتی فکر آن هم نمیشده که خراب است، معیوب بوده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. بنابراین همواره برای تعیین دقیق هزینه تعمیر کولر گازی نیاز است که قبل از تعمیر کارشناسی بشود.

در صورتیکه مشکل دقیق کولر گازی خود را می دانید و یا اینکه کارشناسی قبلا دستگاه شما را کارشناسی کرده است و نیاز به تامین قطعه یا بررسی هزینه تعمیر را دارید می توانید با شماره مندرج در بالا تماس گرفته و نسبت به دریافت قیمت مجدد اقدام کنید.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی:

بعد از اینکه کولر گازی شما کارشناسی شده و مشخص گردید که کمپرسور کولر گازی شما سوخته یا نیم سوز است یا  ایراد داردف بایستی آنرا تعویض کنید. تعویض کمپرسو کاملا تخصصی بوده و باید طبق دستورالعمل های تعویض کولر گازی صورت بگیرد. زیرا در غیر این صورت موجب پیامدهایی ماند تولید صدا از کمپرسور یا کاهش عمر مفید دستگاه و کاهش بازدهی دستگاه خواهد شد. کمپرسور قبل تپنده اسپلیت می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در مورد این قطعه باید قطعات اصلی آنرا را از شرکت معتبر تامین کرد.

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/8/8

آخرین تغییرات :1398/8/8


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00