تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پکیج ایساتیس


تعمیر پکیج ایساتیس، در واحد تعمیرات پکیج گارانتی صورت می گیرد. برای تعمیر پکیج ایساتیس خود می توانید با واحد تعمیرات گارانتی ارتباط برقرار بکنید. در صورتیکه اطلاعات شما در خصوص پکیج ایساتیس کم است و میخواهید به اطلاعات خود نیز اضافه بکنید نیز می توانید این مقاله را تا انتها بخوانید.

تلفن واحد تعمیرات پکیج ایساتیس گارانتی: 02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیر پکیج ایساتیس

 

گارانتی نمایندگی تعمیرات پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس

پکیج ایساتیس

پکیج ایساتیس از برندهای معتبر و معروف در بخش تولید پکیج های دیواری در ایران می باشد. این شرکت یزدی در سال 1385 تاسیس شده است و در ابتدا وارد کننده محصولات آریستون ایتالیا بوده است. که در پی پیشرفت این گروه صنعتی بتدریج تولید بومی شده پکیج را آغاز کرده است. در حال حاضر تولیدات این شرکت در سرتاسر ایران به فروش می رسد و جز شرکتهای رتبه یک در زمینه تولید پکیج است.

 

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس تعمیر پکیج ایساتیس شما را 1 ماه ضمانت می کند. در صورتیکه تعمیر دستگاه توسط مجموعه گارانتی صورت بگیرد، هرگونه خدمات و قطعه ای که طی این تعمیر ارائه شده است دارای ضمانت است. لذا در صورتیکه بعد از تعمیر پکیج ایساتیس به هر مشکلی برخوردید گارانتی بصورت رایگان نسبت به رفع این مشکل اقدام می کند. بدون اینکه هیچ گونه هزینه اضافه ای از شما دریافت بکند.

 

مشکلات متداول هنگام تعمیر پکیج ایساتیس

مشکلات متداولی که در تعمیر پکیج ایساتیس به آن برخواهیم خورد زیاد هستند اما از متداول ترین آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

  • آب گرم مصرفی حین استفاده سرد می شود
  • آب گرم گرمایش گرم نمی شود
  • پکیج خوب کار نمی کند
  • پکیج روشن نمی شود

 

تعمیر پکیج ایساتیس

در صورتیکه حین استفاده از پکیج ایساتیس خود به موارد بالا برخورده اید لازم است که با مجموعه گارانتی تماس بگیرید تا کارشناس تعمیرات برای شما ارسا بشود.

 

نکات تعمیر و نگهداری پکیج دیواری ایساتیس:

با شروع شدن فصل سرما و شروع استفاده بیشتر از آب گرم و سیستم گرمایش و استفاده از شوفاژ، بالطبع همه افراد به فکر سلامت پکیج و سیستم گرمایش منزل یا محل کار خود هستند. بنابراین با توجه به اینکه امروزه پکیج دیواری به عنوان یک سیستم تامین کننده اصلی گرمایش در خانه های آپارتمای به شمار می رود لذا بایستی نکات تعمیر و نگهداری این سیستمها را برای هرچه بالاتر بردن مدت زمان استفاده و طول عمر پکیج را دانست تا بتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی بکنید.

داشتن سرویس منظم پکیج و تعمیر پکیج ایساتیس در زمان مقرر، احتمال از کار افتادگی آن را در فصل های سرد پاییز و زمستان به مراتب کاهش می دهد. گارانتی، به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس به مدد متخصصان و تعمیرکاران با تجربه و متبحر آماده است تا هر گونه سرویس در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج شما ارائه بدهد.

در فصول سرد، با توجه به اینکه فشار کاری پکیج چندین برابر می شود، در صورت وجود کوچکترین مشکل در قطعات آن، دیگر نمی توانید از پکیج انتظار عملکرد درست را داشت. سرویس و تعمیر پکیج نیازمند داشتن مهارت، تبحر خاص خود را دارد. برای تعمیر و عیب یابی پکیج ایساتیس بایستی نسبت به نقشه طراحی هر مدل از آن شناخت کافی وجود داشته باشد. همچنین آگاهی از کدهای خطای این پکیج نیز می تواند در رفع ایراد هرچه سریعتر آن کمک فراوانی بکند.

 

 

در این نوشته نکاتی را برای تعمیر و نگهداری پکیج تان بیان می کنیم تا به شما در بهره برداری هرچه بهتر از پکیجتان کمک بکند.

نکته اول اینکه به دمای پکیج دقت زیادی داشته باشد تا از دمای متداول و معمولی بالاتر نرود.

نکته دوم  اینکه به هیچ وجه در زیر آن از وسایلی که گاز سوز که ایجاد شعبه می کنند استفاده نکنید.

نکته سوم اینکه در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه حتما با تعمیرکار پکیج تماس گرفته و از وی راهنمایی بگیرید.

در صورتیکه از فیلتر رسوب گیر در ورودی آب استفاده می کنید حتما هر از گاهی آنرا باز کنید تمیز کنید یا آنرا تعویض کنید. فشار هوایی محیطی که پکیج در آن نصب می شود به هیچ عنوان نباید منفی شود مانند مکانهایی که از فنهای قوی استفاده می کنند علت آن هم این است که باعث برگشت دود از لوله دودکش دستگاه به داخل محیط می شود.

 

در خصوص نشتی آب در مسیر لوله های آب و شوفاژ متصل شده به  دستگاه دقت لازم را داشته باشید. همچنین همواره مراقب باشید تا دستگاه بدون آب کار نکند. چرا که این موضوع بسیار زیان بار و حتی خسارت بار است.

 

هیچ وقت نگذارید فشار آب بسته داخلی آن به زیر عدد 1 بار برسید و در صورتیکه این اتفاق افتاد حتما شیر پرکن را باز کنید تا فشار داخلی بالا برود و پس از اینکه به عدد 1 رسید شیر را ببندید.

نحوه رسوب زدای و تعمیر پکیج دیواری ایساتیس

 

اولین نکته ای که باید ذکر کرد این است که این موضوع(تعمیر پکیج ایساتیس) نیاز به تعمیر کار پکیج مخصوص خود دارد. و لذا در صورتیکه از آن سر در نمی آورید سعی نکنید خودتان تعمیرات کنید.

دوم اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است! بنابراین قبل از اینکه دستگاه رسوب ببندد لازم است با کار گذاشتن یک فیلتر رسوب گیر از رسوب گرفتن داخل دستگاه جلوگیری بکنید. در صورتیکه این کار را نکردید و داخل لوله هایش رسوب گرفت می توانید با اقداماتی که در ذیل بیان می شود بطور نسبی عمل رسوب گیری را انجام بدهد:

ابتدا شیر ورودی آب دستگاه را ببندید سپس شیر آب گرم را باز کنید و شیر شوفاژ را هم باز کنید تا فشار دستگاه به صفر برسد.

حالا روکش پکیج را باز کنید و مبدل به پکیج را هم باز و پایین بیاورید. برای رسوب زدایی یا اصطلاحا اسید شویی از ماده شیمیایی به نام دیسکلر استفاده می شود. سعی کنید به پوستان برخورد نکند چرا که باعث ایجاد سوختگی می شود همینطور آنرا به هیچ عنوان آنرا بو نکنید چرا که باعث تنگی نفس می شود.

نکته ! سعی کنید از اسیدهای مربوط به همین کار استفاده کنید چرا که در صورتیکه از اسیدهای قویتری استفاده کنید ممکن است آسیب بسیار جدی به مبدل پکیج خود وارد کنید.

 

در صورتیکه پکیج را به موقع رسوب زدایی نکنید هم ممکن است آسیبهای جدی ای به دستگاه خود بزنید. البته این نکته هم لازم است که گفته شود گرفتن رسوب داخل دستگاه فقط متعلق به پکیج ایران رادیاتور ایساتیس نمی باشد و برای همه برندهای پکیج اتفاق می افتد.

مشکلاتی که رسوب برای پکیج ایساتیس پیش می آورد

اولین مشکلی که رسوب داخل پکیج ایجاد می کنه این است که لوله های مبدل پکیج پر از رسوب می شود و آب براحتی داخل مبدل پکیج حرکت نمی کند. بنابراین انتقال حرارت خوبی برای گرم کردن رادیاتورها انجام نمیشه و خانه شما سرد می ماند.

دومین مشکلی که پیش می آید این است که بخاطر رسوب انتقال حرارت بصورت مناسب صورت نمی گیرد و در نهایت راندمان پکیج شما کاهش یافته و نیاز به پرداخت پول بیشتر برای مصرف گاز خواهید شد.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/8/3

آخرین تغییرات :1398/8/3


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00