تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر چرخ خیاطی کاچیران


تعمیر چرخ خیاطی کاچیران در واحد گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت می گیرد. برای تعمیرات چرخ خیاطی کاچیران می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید. تعمیر چرخ خیاطی کاچیران در گارانتی دارای 2 ماه ضمانت کتبی می باشد.

تلفن واحد تعمیرات چرخ خیاطی کاچیران در گارانتی : 02172036

تعمیر چرخ خیاطی کاچیران در گارانتی بصورت کاملا تخصصی صورت میگیرد. خدماتی که در گارانتی به چرخ دوخت کاچیران داده می شود عبارت است از :

  1. سرویس کلی و جزئی چرخ خیاطی
  2. روغن کاری کلی و جزئی چرخ خیاطی
  3. تعویض قطعات متحرک و ثابت چرخ
  4. تعمیرات الکترونیکی در صورت نیاز

 

تعمیر چرخ خیاطی کاچیران

گارانتی به عنوان مرکز تعمیرات چرخ خیاطی کاچیران در ایران کلیه مدلهای چرخ خیاطی کاچیران را بصورت کاملا تخصصی تعمیر کرده و تعمیرات آن نیز دارای 2 ماه ضمانت می باشد. لذا برای اطلاعات بیشتر باید می توانید با واحد تعمیرات چرخ خیاطی گارانتی تماس بگیرید. برای مشاهده نکات کلی مربوط به سرویس، نگهداری و تعمیر چرخ خیاطی کلیک کنید.

 

کارخانه چرخ خیاطی کاچیران یکی از شرکتهایی است که جزو مفاخر تولیدات محصولات صنعتی ایران به شمار می رود. به همین دلیل است که تولیدات متعدد این شرکت در ایران بسیار زیاد دیده می شود و دارای طرفداران پروپاقرصی می باشند. با عنایت به اینکه چرخ خیاطی کاچیران میزان فروش قابل توجهی در بازار ایران داشته است، به همین نسبت نیز خدمات پس از فروش آن نیز نیاز به شبکه گسترده نمایندگی دارد.

 

نمایندگی مرکزی کاچیران

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/7/16

آخرین تغییرات :1399/10/30


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   17   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   3.9   بالاترین امتیاز   5.00