تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر پکیج


تعمیر پکیج، از تخصصی ترین خدمات است که توسط واحد تعمیرات لوازم خانگی گارانتی صورت می گیرد. برای تعمیرات پکیج خود می توانید با شماره ذیل تماس بگیرید تا گارانتی نسبت به ارسال کارشناس تعمیر پکیج اقدام بکند.

تلفن واحد تعمیرات پکیج گارانتی: 02172036

ثبت درخواست تعمیر

تعمیرات پکیج بصورت شبانه روزی در تهران و کرج بصورت همه روزه صورت و 24 ساعته انجام می گیرد. هر زمان که فکر کردید پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد می توانید با کارشناسان واحد تعمیرات پکیج گارانتی تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر پکیج را به گارانتی بسپارید!

با سرد شدن هوا معمولا استفاده از پکیج ها بیشتر می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم پکیج، تولید آب گرم و سیستم گرمایش شوفاژ مختل شده و دیگر نه از آب گرم خبری هست و نه از گرمایش منزل. در این حالت اکثرا افرا بصورت خود سرانه نسبت به تعمیر پکیج یا سرویس آن اقدام می کنند. که البته در مواردی ظاهری مانند ریستارت کردن پکیج یا باز کردن شیر آلات آن متصله موضوع حل خواهد شد ولی در موارد عمیق تر دیگر کاری از دست دارندگان پکیج کاری بر نمی آید و نیاز است که با تعمیرکار پکیج تماس گرفته تا مشکلشان را حل بکند.

گارانتی، با داشتن متخصصان تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و متخصصان تعمیرات بوتان کلیه خرابی های این پکیج ها را مرتفع می کند.

هزینه سرویس و تعمیر پکیج چقدر است؟

اهزینه سرویس و تعمیر پکیج همواره جزء سوالاتی است که در ابتدای تماس، کاربران از کارشناسان گارانتی سوال می کنند. اعلام هزینه تعمیر پکیج هیچ گاه از پشت تلفن قابل پیش بینی نمی باشد. ولی در حالت کلی مواردی وجود دارند که هزینه های آن همواره مشخص است:

  1. هزینه ایاب و ذهاب برای تعمیر پکیج در کل تهران 250.000 ریال می باشد.
  2. هزینه سرویس و تنظیم کلی همه برندها پکیج در کل تهران مبلغ 700.000 ریال می باشد.
  3. هزینه قطعات در حضور مشتری اعلام می شود و در صورت موافق بودن این مبلغ از مشتری اخذ می شود.
  4. هزینه تعمیر پکیج نیز بستگی به این دارد که چه قطعه ای نیاز به تعمیر و سرویس دارد که این هزینه تعمیر نیز به مشتری اعلام می شود و در صورت موافقت، از مشتری اخذ می شود.

هزینه تعمیر پکیج برندهای مختلف به دلیل طراحی متفاوت آن متفاوت است. برای مثال هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور نسبت به هزینه تعمیر پکیج بوتان متفاوت بوده و کمی بالاتر است و هزینه تعمیر پکیج ایفو نیز با این دو دستگاه متفاوت است. که این تفاوت ها همانطور که ذکر رفت با یکدیگر متفاوت است.

سوالات متداول در مورد تعمیر پکیج

 

خدمات سرویس پکیج چگونه است و شامل چه مواردی می شود؟


سرویس پکیج بصورت جزئی و کلی توسط تعمیر کار پکیج وب سایت گارانتی صورت می گیرید. سرویس پکیج شامل رفع عیب های نرم افزاری، بررسی کلی دستگاه از لحاظ وجود داشتن هر گونه مشکل و بررسی اینکه آیا در آینده دچار مشکلی خواهید یا خیر و نجحوه رفع این مشکلات است.

 

 

خدمات تعمیرات پکیج چیست و چگونه انجام می شود؟


تعمیرات پکیج با برندهای گوناگون توسط کارشناسان گارانتی صورت می گیرد.
هر گونه ایرادی که در پکیج دیواری شما وجود داشته باشد توسط کارشناسان تعمیر پکیج گارانتی صورت می گیرد.
کلیه خطاهای الکترونیکی و مکانیکی پکیج توسط کارشناسان شناسایی شده و رفع عیب می شوند.
 
 
 
 

خطاهای پکیج را بهتر بشناسید!


خطای پکیج ایران رادیاتور:

کد : 30-40: مشکل داخلی برد

کد 40-60-80 یا 40-60-70 : مشکل در فن یا سوییچ ایمنی دودکش

کد 40-70 :کم بودن آب داخل دستگاه

کد 40-70-80 : دمای بالای 105 داخل دستگاه اتفاق افتاده است و سنسور حد عمل کرده است

کد  50-60 یا 50-70-80 در این حالت NTC مدار شوفاز مشکل دارد

کد 50-70 یا 50-80 : در این حالت NTC آب گرم مصرفی مشکل دارد

کد 70-80 : نبود گاز یا عدم تشخصی شعله یا سنسور شعله(یون)

کد 80: فعال شدن ترموستات ایمنی(105 درجه)

کد 70: افزایش حرارت مبدل اولیه و دمای بالاتر از 89 درجه آن

کد 60-80 : عملکرد ضدیخ زدگی با پمپ روشن

کد 60-70: عملکرد ضد یخ زدگی با مشعل روشن

کد 50-70-80: سنسور شوفاژ قطع شده است

جهت آگاهی کامل از لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.

کد E01: در این حالت در روشن شدن مشعل مشکلی وجود دارد که شعله تشکیل نمی شود.

کد E02: کلید حرارتی در اثر بالا رفتن غیر مجاز دمای آب عمل کرده یا این کلید قطع می باشد.

کد E03: در این حالت کلید حرارتی کلاهک عمل کرده است.

کد E04: در این حالت فشار آب سیستم گرمایش قطع است.

کد E06: در این حالت NTC یا سنسور آب مصرفی خراب است.

کد E07: در این حالت NTC یا سنسور آب گرمایش خراب است.

کد E09: در این حالت گردش آب در پکیج وجود ندارد یا قطعه ای در این مدار مانند پمپ خراب است. عملکرد برد نیز باید چک شود.

کد E11: در این حالت شعله مشکل دارد.

کد E12: سیستم ماژول گاز ورودی مشکل دارد.

کد E28: یک خطا بیش از 5 بار تکرار شده است.

همواره مطئمن باشید که فشار داخلی دستگاه بالاتر از 1 بار باشد. فشار مطلوب داخل پکیج چیزی بین 1 تا 1.5 بار است.

چک بکنید که دستگاه به برق باشد یا اینکه برق داخل پریز وجود داشته باشد. گاهی اوقات به دلیل خرابی پریز برق، برق داخل پکیج وجود ندارد و نه نظر می رسد که پکیج خراب است. سعی کنید هوای مدار شوفاژ را بگیرید چرا که وجود هوا داخل مدار شوفاژ باعث می شود که در کار پکیج اختلال شدید بوجود آید.

 

 

تعمیر پکیج
تعمیرات پکیح ایران رادیاتور

تعمیرات تخصص پکیج ایران رادیاتور در وب سایت گارانتی می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور
تعمیر پکیج
تعمیرات پکیج بوتان

تعمیرات تخصصی پکیج بوتان در گارانتی صورت می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر روی لینک ذیل کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر دریافت کنید.

تعمیر پکیج بوتان

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/7/12

آخرین تغییرات :1398/7/12


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   9   پایین ترین امتیاز   0.00   امتیاز متوسط   0.5   بالاترین امتیاز   1.00