تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

تعمیر تلویزیون سونی


تعمیر تلویزیون سونی ، با توجه به اینکه تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند به دانش کاملا تخصصی و تجربی نیاز دارد. مجموعه گارانتی یکی از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در تهران است که تعمیرکاران ، زیر نظر مهندسینی که تجارب کافی را در رابطه با تعمیرات تلویزیون سونی کسب کرده اند انجام می شود. این دستگاه از لوازم حساس در منزل به حساب می آید که باید در زمان خرابی ، در اسرع وقت تعمیر قطعات تلویزیون سونی انجام شود زیرا هر چه زمان بگذرد خرابی های بزرگتر برای دیگر قسمت ها به وجود می آید. شرکت گارانتی تمامی نقص های موجود را توسط سیستم عیب یابی پیشرفته پیدا کرده و تیم حرفه ای این شرکت تعمیرات تلویزیون سونی را انجام می دهد. مجموعه گارانتی به صورت کاملا هدفمند ، سعی دارد در کنار تعمیر تلویزیون سونی رضایت و اعتماد مشتریان گرامی را جلب نماید. مشتریان عزیزی که تلویزیون آن ها دچار هر گونه اختلال و نقص گردید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی با شماره تلفن موجود در وبسایت تماس بگیرید و مشکلات دستگاه خود به کارشناسان مربوطه اعلام نمایید تا راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار گیرد همچنین بعد از بازدید تعمیرکار ، هزینه تعمیر تلویزیون سونی به شما اطلاع داده می شود. لازم به ذکر است که در مجموعه گارانتی تعمیر تلویزیون سونی قدیمی نیز پذیرفته می شود.

 

واحد تعمیرات تلویزیون سونی : 02172036

ثبت درخواست تعمیر

 

فهرست

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

مشکلات رایج تلویزیون سونی چه مواردی می باشد؟

خدمات تعمیر تلویزیون سونی

واحد تعمیرات تلویزیون سونی

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی با سال ها ارائه خدمات به مشتریان گرامی ، بهترین نتیجه را بین رقیبان خود داشته است. برای آن دسته از افرادی که به دنبال نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی می باشند باید گفت که مجموعه گارانتی تعمیرگاه مجاز تعمیر تلویزیون سونی است که تمامی خدمات مربوط به تلویزیون سونی مانند تعمیر صفحه تلویزیون سونی ، تعمیر برد تلویزیون سونی ، تعمیر مین برد تلویزیون سونی ، تعمیر بک لایت تلویزیون سونی و ... را با ادوات مجهز انجام می دهد.

 

مجموعه گارانتی پس از تعمیر قطعات تلویزیون سونی ضمانت نامه ارائه می نماید تا در صورت خرابی ، مجددا برای تعمیر مراجعه نمایید

 

تعمیر انواع تلویزیون سونی

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 85X9000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 65A8G

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 65A8H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 85X8000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 75X9000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 65X9500H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 75X8000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 65X9000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 75X8000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 65X8000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 55X9500H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 65X7500H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 55X9000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 55X7500H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 55X8000H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 43X7500H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 49X7500H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 50W660F

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 49W800G

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 32R324

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 43W660F

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 75X9500H

* تعمیر تلویزیون سونی مدل 49X8000H

 

مشکلات رایج تلویزیون سونی چه مواردی می باشد؟

علت دیر روشن شدن تلویزیون سونی چیست؟

این مشکل می تواند از خرابی برد پاور باشد که بهتر است هرچه زودتر اقدام به تعمیر تلوزیون سونی نمایید.

 

چرا خط عمودی و افقی در صفحه نمایش تلویزیون سونی ایجاد می شود؟

این مشکل به خرابی پنل LCD و LED می باشد و باید برای رفع آن پنل تعمیر و یا تعویض گردد.

 

چرا تلویزیون سونی صدا دارد اما تصویر ندارد؟

ابتدا باید برد پاور بررسی گردد احتمال دارد برد پاور خراب شده باشد اما اگر برد پاور سالم بود امکان دارد قطعه بک لایت دچار خرابی شده باشد و باید تعویض گردد.

 

توجه : برطرف کردن مشکلات تلویزیون کار هر شخصی نیست توصیه می شود با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی جهت رفع خرابی تماس بگیرید

 

خدمات تعمیر تلویزیون سونی

* بررسی و عیب یابی تلویزیون سونی

* تعمیر مین برد تلوزیون سونی

* تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

* تعمیر صفحه تلویزیون سونی  

* تعمیر و تعویض پاور تلویزیون سونی

* تعمیر و تعویض آمپلی فایر تلویزیون سونی

* تعمیر و تعویض برد تی کان تلویزیون سونی

* تعمیر بلندگو های تلویزیون سونی

 

برای اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون سونی با مجموعه گارانتی به شماره تلفن 02172036 تماس حاصل فرمایید

 

تعمیر مین برد تلویزیون سونی

مین برد یا مادر برد یکی از قطعات اصلی و مهم  می باشد. در مین برد قطعات کوچک و ریزی به کار رفته است که باید به آن دقت کرد. وظیفه این قطعه دستور شروع کار به قطعات دیگر می باشد مین برد داده های مختلف را گرفته و به وسیله پردازشگر بررسی می کند. به همین جهت سالم ماندن مین برد از اهمیت خاصی برخوردار است. برای اینکه مین برد دچار خرابی نشود کابل را هر چند سال یکبار تعویض کنید. برای اینکه از فلش استفاده کنید حتما قبل ازآن ویروس کشی را انجام دهید. حتما از یک محافظ برق استفاده کنید و دو شاخه را به برق مستقیم وصل نکنید.

 

تعمیر پاور تلویزیون سونی

برد پاور از آی سی ترانزیستور و خازن تشکیل شده است که برق را به همه ی قسمت های دستگاه می رساند. یکی از خرابی های رایجی که باعث آسیب رسیدن به برد پاور می شود نقص خازن می باشد. خازن بر اثر فرسودگی و سرویس نکردن دچار خرابی می شود. در بیشتر مواقع نقص خازن باعث از بین رفتن ترانزیستور و برد پاور می شود. اگر شما با ایراداتی مانند چشمک زدن چراغ ، دیر روشن شدن و یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه خود شدید در اکثر مواقع مشکل مربوط به خرابی برد پاور و اجزای آن می باشد.

 

تعمیر پنل تلویزیون سونی

خرابی های پنل دو دسته هستند: خرابی هایی مانند به وجود آمدن خط عمودی بر اثر آب خوردگی که بازسازی می شوند و خرابی هایی که ضربه و فشار باعث به وجود آمدن آن شده اند که غیر قابل بازسازی هستند. این نکته را باید توجه کنید که خرابی پنل یکی از پر هزینه ترین خرابی ها می باشد و پنل قطعه ارزانی به حساب نمی آید پس با استفاده درست و ضربه نزدن از هزینه های سنگین احتمالی جلوگیری کنید.

 

واحد تعمیرات تلویزیون سونی

واحد تعمیرات تلویزیون سونی با افتخار توانسته است تعویض قطعات را فقط با قطعات اصلی انجام دهد و بهترین خدمات ارائه شده را در بین دیگر نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی داشته باشد. شرکت گارانتی با اقدام حذف واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده قطعات تلویزیون سونی را زیر قیمت بازار به مشتریان و کاربران ارائه می کند. تعمیر تلویزیون سونی در شرکت گارانتی در بخش های مجزا و با توجه به مدل تلویزیون انجام می گیرد لازم به ذکر است که هزینه تعمیر تلویزیون سونی با توجه به خرابی قطعات متغیر می باشد بعد از بررسی دستگاه ، هزینه تعمیر تلویزیون سونی به شما اعلام می گردد. تمامی تعمیرکاران استخدامی در شرکت گارانتی به تعمیرات تلویزیون سونی مسلط هستند و می توانند همه ی مشکلات بر روی تلویزیون را رفع نمایند. در صورتی که هر موردی از خرابی را در دستگاه خود مشاهده کردید و به تعمیر تلویزیون سونی نیاز داشتید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی به شماره تلفن 02172036 تماس بگیرید تا کارشناسان مرتبط با این بخش شما را یاری نمایند. ضمنا مشاورین بخش پاسخگویی مجموعه گارانتی همه روزه از ساعت 10 تا 19 به غیر از جمعه ها و روز های تعطیل آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشند.

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1399/10/22

آخرین تغییرات :1399/12/9


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   2   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00