تماس : 02172036000
مطالب | فروشگاه | سبد خرید | ثبت نام / ورود

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور


گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور بصورت آنلاین کلیه اقدامات مربوط به سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را صورت می دهد. در صورتیکه پکیج شما با مشکلی مواجه شده است می توانید به گروه گارانتی تماس حاصل کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

تلفن تماس واحد نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور :02172036

ثبت درخواست تعمیر

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

گارانتی به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با استفاده از مجرب ترین و متخصصین ترین کارشناسان تعمیرات پکیج ایران رادیاتور کلیه امور مربوط به تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را انجام می دهد.

پکیج ایران رادیاتور بیشترین فروش را در بازار ایران را در زمینه پکیج دیواری داشته است. لذا این موضوع باعث شده نیاز به نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در سرتاسر ایران بسیار حس بشود.

به همین خاطر گارانتی با ایجاد واحد تعمیرات پکیج ایران رادیاتور توانسته است نسبت به تعمیر این محصول اقدام بکنید.

 

اقداماتی که در نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور صورت می گیرد چیست؟

اقداماتی که در نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور صورت می گیرد با توجه به نیازی که پکیج مشتری دارد صورت می گیرد. پس از تماس شما عزیزان با نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، درخواست شما ثبت می شود. پس از دریافت اطلاعات شما کاربر عزیز، گارانتی یک سرویس کار (تعمیر کار متخصص پکیج ایران رادیاتور) اختصاص می دهد. پس از آن کارشناسان گارانتی با شما تماس گرفته و نسبت به هماهنگی جهت مراجعه و بازدید از پکیج شما اقدامات لازم را انجام میدهند.

 

 

پس از اینکه کارشناس تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به منزل شما مراجعه کرد، نسبت به رفع مشکل پکیج شما اقدامات لازم را صورت می دهد و پس از آن با ارائه فاکتور از طرف گارانتی خدمات مذکور پایان می یابد.

 

مدت زمان ضمانت در نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور چقدر است؟

پس از انجام خدمات سرویس و نگهداری یا تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما، کلیه اقداماتی که در زمینه تعمیر پکیج شما صورت گرفته است تضمین می شود. مدت این تضمین یکماه می باشد. کلیه قطعاتی که در ضمن تعمیر تعویض شده اند نیز برای مدت یکماه ضمانت دارد و شما عزیزان بایستی نسبت به این موضوع خیالتان راحت باشد.

 

 

گارانتی، نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

 

 

خرابی های متداول پکیج ایران رادیاتور!

هرچند ایران رادیاتور یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین و همچنین با کیفیت ترین پکیج هایی است که در ایران به فروش می رسد. اما به هر حال نیاز به تعمیر برای دستگاه های الکترونیکی و الکترومکانیکی همواره وجود دارد. پکیج ایران رادیاتور پکیجی است که خیلی دیر خراب می شود اما کارخانه تولید کننده آن همواره دستور العمل های تعمیراتی را برای تعمیرکاران ارائه داده است. یکی از موضوعاتی که در پکیج ایران رادیاتور مطرح است خرابی های متداول آن است. چرا که در صورت آگاهی از این مشکلات متداول می توان نسبت به هدایت هر چه بهتر کارشناس به سمت ایراد اصلی دستگاه، راهنمایی های لازم را انجام داد.

 

 

 

 

 

نویسنده :

تاریخ انتشار : 1398/10/6

آخرین تغییرات :1398/10/6


به این مقاله امتیاز بدهید :
تعداد امتیاز دهندگان   1   پایین ترین امتیاز   5.00   امتیاز متوسط   5.0   بالاترین امتیاز   5.00